Prag - Czech Bonzini Pro Tour 2010

Information om turneringer uden for DBFF regi.

Prag - Czech Bonzini Pro Tour 2010

Indlægaf Amalie » 14. jun 2010, 23:23

Hej alle.

De sidste par år har der været en fed tradition for at en stor gruppe danskere tager til Bonzini-turnering i Prag i starten af juli.
Igen i år ligger den desværre oveni Roskilde Festivalen, d. 3-4 juli, men ikke desto mindre er vi et godt crew, der har besluttet os for at tage afsted. I underkanten af 10 spillere fra HBF har allerede sat kryds i kalenderen.

Vi har mulighed for at bo i nogle fede lejligheder centralt i Prag til gode priser, men de skal snart bookes, så hvis nogle har lyst til at tage med til turneringen (og inkluderes i fælles-indlogering) må de meget gerne skrive herinde eller på min mail indenfor denne uge.

Over and out!
Amalium Fesen-af-lium
Bestyrelsesmedlem i HBF
amalie(at)bordfodbold.dk
HBF på Facebook: http://www.facebook.com/#!/pages/Hovedstadens-Bordfodbold-Forening/69490223586?ref=ts
Amalie
Matros

Geografisk sted: Nørrebro, København

Re: Prag - Czech Bonzini Pro Tour 2010

Indlægaf Amalie » 15. jun 2010, 10:20

Rettelse!

Jeg skal booke lejlighederne senest fredag morgen, så jeg skal have besked der hvis man vil inkluderes i fælles-indlogering. Det er selvfølgelig ikke sikkert at pladserne bliver revet væk af andre lørdag, så der er ingen grund til at droppe turen hvis man først ved om man kan tage afsted på mandag. Så får man bare linket af mig og kan selv står for reservering.
Amalium Fesen-af-lium
Bestyrelsesmedlem i HBF
amalie(at)bordfodbold.dk
HBF på Facebook: http://www.facebook.com/#!/pages/Hovedstadens-Bordfodbold-Forening/69490223586?ref=ts
Amalie
Matros

Re: Prag - Czech Bonzini Pro Tour 2010

Indlægaf Amalie » 17. jun 2010, 12:20

Hej alle.

Så er det i dag jeg skal give lyd til lejlighedsmanden i Prag.
Det er lidt tricky da folk ankommer på forskellige tidspunkter, men jeg tror der er en stor gruppe der flyver derned onsdag og flyver hjem mandag morgen. Derudover kører mig, Camilla, Kim og Nadia i bil med ankomst fredag og afgang søndag.
Altså, jeg tror jeg bestiller en stor lejlighed med plads til 7 eller 9 personer (det kommer an på tilbagemeldingerne) og en mindre lejlighed til os med plads til 4/5 personer.
Sidste år var der god plads i lejlighederne og vi havde medbragt luftmadrasser som ekstra sovepladser .. Dette kunne eventuelt være løsningerne for dem som har skæve rejsetider i forhold til flertallet. Så er det nemmere at betale for de overnatninger man har uden at der er frie pladser i lejlighederne nogle af dagene.

Bottomline; jeg bestiller i dag, så dem der vil inkluderes skal skrive en e-mail til mig på amalie(at)bordfodbold.dk inden kl. 18 og sige hvornår de ankommer og tager afsted fra Prag. Alle skal skrive, også dem jeg har snakket med, dem der har skrevet på wall'en, osv., så jeg kan få ordentligt overblik!
Skriver man ikke til mig er man ikke inkluderet i bookningen.

Mvh, Amalie
Amalium Fesen-af-lium
Bestyrelsesmedlem i HBF
amalie(at)bordfodbold.dk
Amalie
Matros

Tilbage til Turnerings info uden om DBFF